Si no pot veure correctament aquest missatge visiti la versió web
newsetcetera... 07.
NIKE
  Webs recomenades
Montblanc
Diesel
MoMA
Una llauna blava, 100 anys de records
 
El nom de la crema NIVEA deriva del llatí "nivis", que significa neu. La primera llauna de NIVEA Creme era groga amb una decoració Art Nouveau, caracteritzada per línies entrellaçades i figures ornamentals que es troben en la naturalesa.

Impulsats per l'èxit de NIVEA Creme es comença la seva comercialització internacional. En tan sols 3 anys després del seu llançament, NIVEA Creme es venia en 34 països.

L'any 1925 va marcar el començament de la distintiva era de la llauna blava. La llauna groga no reflectia aquesta nova era.

Juan Gregorio Clausen, Director de Publicitat de Beiersdorf en aquest moment, va reconèixer que NIVEA necessitava un nou envàs, un que mostrés els valors fonamentals de la marca. El groc es va descartar i des d'aquest moment la llauna de NIVEA ha comptat amb dos colors: blau i blanc. El concepte de Clausen va ser un èxit, va aconseguir traduir els valors de marca i un disseny atemporal que ha canviat molt poc des de llavors.

Avui, els consumidors de tot el món estan familiaritzats amb l'únic i distintiu blau de NIVEA. La llauna blava s'ha convertit en un objecte de culte, una marca de confiança.
  Últims projectes
Grupo Otec Astronomic
Si desitja donar-se de baixja d'aquest servei, pot fer-ho enviant-nos un e-mail
Per favor, no contesti a aquest missatge. L'adreça des de la qual s'envia no està habilitada per a la recepció de missatges.